strzałki

Klienci o nas

Cieszy nas zadowolenie naszych klientów. Jesteśmy dumni z opinii, które do nas docierają. To nas zachęca do dalszych starań i stałego zwiększania jakości obsługi. Pragniemy podzielić się z Państwem opiniami o nas. Dbamy o ochronę danych osobowych, dlatego w nawiasach podajemy wyłącznie inicjały nadawców.

Współpraca z Wami powinna być wzorem dla innych. Jestem wdzięczny za profesjonalne informacje i miłą obsługę.

(T. B.)

„Zawsze jestem pod wrażeniem działań Państwa w zakresie obsługi klienta: szybko, bezproblemowo i profesjonalnie!!!!”.

(H. J.)

„Bycie Państwa klientem to naprawdę przyjemność”.

(Ł. O.)

„Bardzo dziękuję za miłą i profesjonalną obsługę. Rzadko teraz się spotyka takich ludzi w obsłudze”.

(A. O.)

„Piszę, aby pochwalić konsultantkę infolinii Martę. Nie należę do łatwych klientek i na dokładkę nie najlepiej mówię po polsku, ale p. Marta okazała dużo cierpliwości, bystrości, kurtuazji i dobrej woli. Bardzo proszę dobrze traktować tę konsultantkę – to skarb!”.

(S. P.)

„Szkoda, że mało jest takich profesjonalnych fachowców w biurach obsługi klienta w innych firmach”.

(I. M.)

„Pragnę podziękować za przemiłą obsługę i zaangażowanie
p. Krzysztofowi”.

(M. O.)

"Bardzo Państwu dziękuję za pomoc i rozwiązanie mojego problemu. Dzięki temu macie o 2 stałych klientów więcej oraz bardzo pozytywną opinię wśród innych, potencjalnych klientów z grona znajomych”.

(K. K.)

„Z przyjemnością chcę powiedzieć, że Państwa firma może faktycznie (…) cieszyć się zaufaniem klientów, dzięki fachowej obsłudze. (…) Pragnę bardzo podziękować p. Barbarze. Osobiście dopilnowała, że udało mi się załatwić bardzo ważną dla mnie sprawę (…), co daje poczucie, że jest się klientem szanowanym i ważnym”.

(Z. M.)

„Pani Maju jest Pani cudowna...”.

(K. L.)

„Pani Maju, widzę, że Pani sprawy niemożliwe załatwia od ręki”.

(S. G.)

„Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście do mojej sprawy (…). Taka obsługa klienta była bardzo miła i nie wynikała tylko ze spełnienia obowiązku służbowego, za co należy się ogromne podziękowanie p. Urszuli”.

(E. G.)

„Składam serdeczne podziękowanie za okazaną nam pomoc, rzeczowe wsparcie oraz profesjonalne i niestandardowe podejście w rozwiązaniu problemu”.

(A. Ś.)

„Bardzo dziękuję za szybką interwencję i błyskawiczne załatwienie sprawy. Jest Pani bardzo kompetentna i uprzejma, życzę Pani Ani sukcesów zawodowych oraz wspaniałej przyszłości”.

(T. R.)

"Od kiedy jestem Klientem STBU Direct mam przyjemność kontaktować się z Panią Anią, która zawsze uśmiechnięta, życzliwa, rzetelna i chętna do pomocy już kilkakrotnie pomogła mi przebrnąć przez procedury czy wybrać odpowiedni produkt. Życzę wszystkim Klientom takiego Opiekuna, a sobie wszędzie takiego miłego i profesjonalnego Opiekuna".

(E.C.)

„Bardzo dziękuję za wysoką jakość obsługi z Państwa strony”.

(E. G.)

„Bardzo dziękuję za elastyczne i proklienckie podejście i pomoc w załatwieniu sprawy”.

(Ł. O.)

„Bardzo dziękuję Pani Ulu za szybką odpowiedź. Jest Pani bardzo solidna”.

(J. K.)

"Pragnę podziękować za dotychczasową współpracę z Panią, p. Maju. Jest Pani świetną, kompetentną i życzliwą klientom profesjonalistką”.

(J. W-P.)

„Dziękuję za szybką pomoc i zaangażowanie w moją sprawę”.

(Ł. M.)

"Jak zawsze mogę na Panią liczyć. Bardzo serdecznie dziękuję za profesjonalne, jasne i zrozumiałe dla mnie wyjaśnienie wszystkich moich pytań i wątpliwości. Jest Pani przesympatyczną osobą i kontakt z Panią to przyjemność!!!!”.

(B. Ś.)

„Bardzo dziękuję za wysoki poziom obsługi ubezpieczonego”.

(A. Ł.)

„Pani Aniu. Pragnę podziękować, za zawsze okazaną mi pomoc. Gdy potrzebuję porady, rozwiązania problemu, otrzymuje, na wysokim poziomie źródło informacji. Szczerze doceniam Pani elastyczność i dbałość o klienta”.

(I. S.)

„Dziękuję pięknie. Reaguje Pani bardzo szybko i kompetentnie. Miło mi bardzo, bo to rzadkość”.

(S. K. )

„Pani Firma powinna być dumna, że posiada takich pracowników. Jest Pani wielką skarbnicą wiedzy, osobą znającą wszystkie zagadnienia ubezpieczeniowe, nawet te bardzo skomplikowane. U Pani nie ma pytań bez odpowiedzi. (…) Dziękuję Pani za cierpliwość, wyrozumiałość, za spokój jaki Pani w sobie posiada, za ogrom serdeczności, za miły głos, na który po wybraniu nr (…) długo nie trzeba czekać. Pani Aniu, życzę Pani szefowi, aby otaczał się takimi pracownikami w swojej firmie”.

(B. Z.)